Kvóty
Zabíjení monster v rámci království je v této fázi hry výhodný byznys. Zavést kvóty, nebo tomu nechat volný průběh?
Nejprve jedna technická poznámka. Byl tu názor: nemusíš psát článek, stačí když to napíšeš do diskuzního fóra. Ne, ani náhodou. Já na tom iphonu nemohu psát, ničí mi to oči, a to doslova, nikoliv jen obrazně. Mnohem snazší je pro mne napsat článek, a to včetně obrázku. Stránky jsou navíc výstavní skříní našeho království. Naučte se na ně chodit a pravidelně kontrolovat, co je nového.
A teď už k zavedení nebo nezavedení kvót.
Zabíjení monster v rámci království je výhodný byznys. Ostatně jsem vám to už říkal tehdy v článku Sláva Království
Ubezpečuji vás ale, že to zdaleka není hlavní a nejvýhodnější věc na království. Pokud je ovšem království silné. A to je součást celého problému.
Znovu připomínám: všichni musíme hodně zesílit! Království je jen tak silné, jak silní jsou hrdinové, kterým se aktuálně daří ve hře méně.
Další věcí, kterou je potřeba už v této fázi pochopit, je, že pro království je extrémně důležitá široká škála postav z hlediska povolání. Už teď slyším povzdechy: ve válce a v katakombách je stejně jedno, jaké mám povolání, protože je to individuální záležitost. No, to ano. Ale všeho jenom dočasu. Pokud se podíváte na hru z hlediska uvažované strategie a dáte si s tím trochu práci, zjistíte, že některé postavy mohou umlátit jen tanky a děla, jiné prakticky jen mávání kouzelnou holí. Není na tom nic nepochopitelného, je to RPG.
Drakon a Forom jsou dvě nejlevnější monstra a padl dotaz, proč nepřivolám další. Jsme království na úrovni 1, takže si nemůžeme moc vyskakovat. Větší monstra zatím raději zamíří jinam. Potřebujeme vyhrávat války. A to je právě důvod, proč potřebujeme, abychom byli všichni silní. Takže každému jednomu z nás je úplně na nic, když budeme silní my sami, protože dost silný nebude kolega, kterému jsme urvali podíl z lovu Drakona a Fomora. Až tak je to jednoduchý.
Kvóty
Potřebujeme, aby silní byli všichni hráči. Ne všichni hráči mohou místo práce zamířit do terénu, aby si tam nacpali kapsy miliardami zkušeností. A také chtějí být úspěšní a prospěšní. V tomto případě ale nejde jen o to, abychom byli výhradně spravedliví. Chci, aby byli všichni hlavně v království rádi a ctili kolektivního ducha. Jsme sice hrdinové bez bázně a hany, daleko předtím ale je, že jsme přece kamarádi. A o to jde. Když jsem začínal na popud Kachny hru hrát, lákalo mě hlavně to, že budeme hrát jako kolektiv. Nechtěl bych, aby někteří vyhodnotili situaci tak, že už jsou na úrovni 150 a protože mají pocit, že se v rámci Gogolandu stále musí tak nějak hašteřit a hádat, raději si založí své království a budou mít klid a pokoj. No, nejen že bych to nechtěl, ale ani bych to nedoporučoval z hlediska strategie hraní hry. Brzy by zjistili, že stále dokola porážet Drakona a Foromora jim vlastně nic nepřináší. A ve chvíli, kdy by do království přijali nevyhnutelně další hráče, objevila by se potřeba nových diskuzí. Tady je přece výhoda, že se známe.
Jediný, koho neznáme je Emesh a ten vypadá na výborného, velice nekonfliktního člověka. Také jako jeden z mála dodržel čas začátku útoku v 22,00 (počkejte, vy hajzlové, příště to pustím o pět minut později).
Řekněte si v diskuzi každý kdo chcete své. Já se pak zařídím. Hlasování jako nástroj beru jako extrémní řešení, protože jen popudí všechny ty, kteří hlasovali pro nepřijatou variantu. Zatím to nechám takhle. Úroveň damage nastavím na 30%. Pokud dám méně, je to jedno. Hráči, kteří mohou hraní věnovat více času, mohou zároveň i hlídat, kdy mohou znovu zaútočit. Takže hranice damage neplní tak úplně svou roli.
Takže, zatím žádné kvóty, ale buďte rozumní a ne nenasytní, dejte vydělat všem.
Včerejší společný útok na monstra byl super!
Připravují článek: Cíle Gogolandu ve střednědobém a dlouhodobém výhledu. Drakon a Fomor jsou prkotina. Zanedlouho se dostanete ve hře do situace, že o ně nezavadíte pohledem.
A protože jste skvělí hráči a já dobrý motivátor, hlavní cíl vám prozradím: Ovládneme to tady všechno, budeme mocná država, ze které půjde strach. A kamkoliv pojedeme, budeme mít dost síly na to, abychom to tam obrátili vzhůru nohama a vyplenili. Ne kvůli tomu, že jste vynikající hráči (a to jste), ale že držíme pohromadě.
Buffalobills, skromný a oddaný kronikář
Littera scripta manet